Online marketing


Balk-online-marketing

ICT-resellers in Nederland geven los van elkaar substantiële bedragen uit aan marketing en advertising. E-mailings, nieuwsbrieven, online (vaak lokale) advertenties en soms zelfs boarding bij de regionale voetbalclub, zijn de meest ingezette middelen. MSP24 ‘Always On’ is een nieuwe propositie, waarbij de deelnemende reseller meer rendement uit het marketingbudget kan halen. MSP24 ‘Aways On’ maakt collectief inkopen en gezamenlijk vendor-MDF werven mogelijk.


MSP24 ‘Always On’

MSP24 ‘Always On’ is een uitgekiend online programma, ontwikkeld door full service online bureau ClickDistrict en BlueLine. Dankzij de gezamenlijke inkoop van online campagnes, waarbij elke reseller zijn eigen campagne draait, wordt tot 40% meer exposurewaarde ingekocht. Vier keer per jaar worden de campagnes verzameld en gestart, waarbij deelnemende resellers ook profiteren van een gemeenschappelijke website voor eindgebruikers (vanaf mei 2016). Voorafgaand aan de campagnes vindt er een intake plaats waarbij men voorkeuren kan opgeven van targetgroepen: regio / postcode / vertical / soort professional.


Bekijk hier meer informatie over het online marketing programma MSP24 ‘Always On’. 

Deel dit bericht
FacebookTwitterLinkedInGoogle+Delen